×

+ 421 2 62240918

proeling@proeling.sk

Košík0,00 €

Košík je prázdny
Celková suma

0,00 €

Zobraziť košík

Zaujímavé zariadenia

Inteligentné spúšťanie hudby pomocou zosilňovačov DMPA.

Inteligentné spúšťanie hudby pomocou zosilňovačov DMPA.

Mali ste niekedy požiadavku, aby sa hudba spustila automaticky?

Máme pre vás riešenie.

 

Vo viacerých realizáciách sme potrebovali, aby sa hudba automaticky spustila po privedení napájacieho napätia (po zapnutí svetla), napríklad vo WC alebo v šatni. 

Riešenie:

Na vyriešenie tejto úlohy je možné použiť zosilňovače DMPA s možnosťami výkonu 30W , 60W, 120W a 240W. Tieto zosilňovače majú integrované USB a Bluetooth prehrávače ako aj FM rádio.

Ako automatické spínanie funguje?

Zosilňovač funguje tak, že ak pred vypnutím napájacieho napätia hrá hudbu z USB kľúča, tak po opätovnom privedení napájacieho napätia bude hrať hudba z USB kľúča od bodu, kde hrala pred vypnutím.

Ak pred vypnutím napájacieho napätia hralo FM rádio, tak po opätovnom privedení napájacieho napätia bude opäť hrať FM rádio na stanici, ktorá bola navolená pred vypnutím.

Je to jednoduché a funkčné. Prídete do šatne, zapnete svetlo a automaticky sa spustí FM rádio na navolenej stanici. Po vypnutí svetla prestane hrať aj rádio.

Výhoda spočíva v tom, že keď v priestore nikto nie je (je tam tma), zariadenie nespotrebováva žiadnu energiu a keď tam príde zákazník, všetko funguje ako treba, aj bez obsluhy.

 

Prečítajte si tiež:


multiroom zonove ozvucenieZosilňovač, ktorý sa zapína a vypína sám

Podobný článok. Čítať ďalej>>

 

 

 

Ak potrebujete poradiť, môžete nás kontaktovať telefonicky, emailom na proeling@proeling.sk alebo pomocou nasledujúceho kontaktného formuláru.

 

kontaktujte nás

© 2024 Proeling s.r.o.

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.